Iklan ini

Friday, December 31, 2010

Jumaat yg mulia


assalamualaikum....
syukur alhamdulillah kerna aku masih bnafas hingga ke hari ini.
nikmat hari Jumaat yg mulia..p'hujung tahun 2010...
cuaca ari ini pun smooth jak.agak cerah,tp nampak macam mau mendong sedikit...

ari ini bgn tidak bgitu lewat.Thnx God kerna mampu bgn awl.bgkit dari katil terus terkam lappy utk check game.well,semenjak 2 menjak ini,aku bgitu giat bkecimpung dgn games kt tenet.
games tu la yg buat aku tk cukup tdo wehhh.asyik kemaruk dgn game!

ari ini,as usual,bfast sengsorang.so,aku wat bekpes yg simple mimple jgn sampai kuar pimple sudah.aku masak megi kari!yooo..slamak dok umh sndiri,blh kira laa brapa kali jak mkn megi.mybe once in 2 weeks.if kt umh sewa,kira mknn ruji lah megi-megi itu.d samping megi,aku ada mknn lain iaitu kek lapis yoo!!sedapp..makcik aku bagi.dia mmg pmbuat kuih yg agak pemes jugak la kt hometown aku.manaa tak chubby aku,hari2 dsumbat dgn mknn yg sodap-sodap.

but,aku kena bsyukur la wehh,insan2 yg kurang bkemampuan mana da pluang nk mkn sodap2.dapat sepotong buah pisang yg dipotong kecik2 pun mereka dah syukur sgt.dpt minum setitits air paip pun kira mengenyangkn bg mereka.aku,bila bapak aku beli buah betik n limau ari2 pun aku merungut.asek2 betik.asek2 limau.takdak buah lain ka kt pasar pak??

apa plan ari ini?hurm,mlm kang sudah dibooking oleh cik kazen utk bersuka ria.ceh,mcm la pegi hollywood.ekceli hometown aku ada events 2 ari ni nk cellebrate new year la.so,aku tompang la duak kaki.skrg,aku plan nk mbuat sesuatu ke ats rambut.ingin mbuat pmbaharuaan!haha..

oklah,let's do it later sbb tggu kenderaan bukan awm sampai,baru boleh kluar ya cik lisa.
mai mai,jum ekot aku kluar.kita naik kenderaan bukan awam.
^__^

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt