Iklan ini

Sunday, January 30, 2011

bila rasaku ini rasamu

kadang2 sukar payah bg kita utk melukakan hati yg tsayang demi kebaikan.
ya. DEMI KEBAIKAN.
aku lakukannya DEMI KEBAIKAN.

oh tidak,aku tlh lakuknnya semlm.mungkin aku bersalah kerna mlukakan ati yg tsayang.namun,apa yg ku bicarakan semlm smua benar.tiada yg mungkar.tpulang pada u utk menaruh kepercayaan thadap apa yg i bicarakan smlm.

sesungguhnya,tlalu payah untukku luahkan semlm,namun demi msa depan kita semua,aku sanggup bersakit,bersedih,merendahkan sbyk mana ego ku yg tggi bak gunung everest demi meluahkan satu kebenaran yang memang melukakan.
baik u,mahupun i,sama2 kita terluka.

i sedar,bicara i semlm telah merubah ruang hidup kita.semua telah berbeda.
i pcaya,u bisa melelapkan mata dgn penoh enak semlm.namun kontra dgn aku.aku sukar utk melelapkan mata memikirkan keadaan ku hari ini dan hari2 seterusnya.
tlalu sukar utk aku mlepaskan apa yg aku syg,apa yg aku suka.namun,itulah yg harus aku lakukan.

sedarku dr lena,u hilang dari kewujudan.ya,memang terus lenyap dr ruang lingkup hidupku.
seolah-olah tputus berita,kabar atau segalanya...i kurang berani utk "menegur" u kerna tidak mahu dkatakan kurang "kemaluan" utk bharap.

Ya Tuhan, ku pasrahkn semuanya padaMU.

sekarang aku tgh sedih pada sudut kecil hati.

*maaf,entri kali ini berupa luahan hati yg tk dpt dbendung.

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt