Iklan ini

Friday, January 28, 2011

perasaan dah jadi air batu campur

assalamualaikum....
perasaan bercampur baur sudah.
byk benda ni msu crita.bykkk gilak.
tp xtau nk stat yg mana 1.

hari ini hari jumaat.penghulu segala hari.
syukur alhamdulillah....negeri penempatan sudah dketahui.
even negeri jak,kra syukur gilak sbb hilang 1 debaran u olssss..
selasa ni pulak tau sekolah.
haaaa,sapa nk berbaris kt dpn umah aku,dpersilakan buat barisan nasional tanggal 1FEB nanti.....nk tau sgt tmpat aku posting kn? (asal ada unsur politik lak ni)
hahaha... LOL.

ok.1 perasaan yg kurang enak dirasai hari ini ialah charger lptop bikin mslh lagi!dhla lptop yg satu tu dh hanta p bengkel.then yg tggl pun bikin mslh jgak...adohhhh..tau2 jak aku nk kerja kn.nk duittttttttttt ho???
skrg,tgh menaip pd lptop puan ibu.
tq so much mummy!!
nasebb bek mak aku bkn jenis yg guna lptop sgt.

apa lagi??hurm...nk tau x perasaan aku masa nk cl JPN siang td??
hahahaha...len kali la ku story.klu ku story skrg,alamatnya tdo lewat la mlm ni sbb pjg sgt krgnnn..isok pg kena bgn awai,ada urusan penting!
well,smentara maseh bgelar penganggur btauliah,ai maseh dperlukan di sana sini.

ok ok..choww dulu.
ma'asalamah.


No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt