Iklan ini

Thursday, January 13, 2011

Penyakit Harta Benda

alahai....
apa nk jd dgn harta benda aku skrg ni.
semua cam sakit jak :(

mula2 bteri lptop yg skrg cm hampeh.
asyik nk bpenyakit jak bteri ya kohh.adpter dh 4 kali tukar.
aku rasa bteri lptop aku tu jantan kot.nk mrasa bermadu 4,jd adpter pun 4 kalit btukar la.
semlm tgh syiok aku menaip,terus pdm.aduh...
bikin panas gua!

dah tu,modem berodben gik bikin hal.haisshh..
mcm2 jak.nasebb puan ibu sudah tidur,skrg tgh pki berodbend bliau tnpa bliau tahu.
sory ya mom ^__^

bila tgh geram2 cenggini kan,perut aku senang jak lapar.
mmg laaa..laparrrrr.tdik aku bekpes dgn teh n kuih bpk aku bli pg td.
okla,aku blahh ke dapor la wey.

ma'asalamah..
asalamualaikum.....

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt