Iklan ini

Sunday, January 2, 2011

Nabil Sayang

assamualaikum...
amacam,glabah dak nengok gambor kt atas?padan la dgn tajuk entri yg gatal semacam jak.hahaha
sesuuuaiii takkkkkkkkk gbr tu?cm pinang dikopek halus2 tak?
^__^
ngehh ngehhh...
ok,ari ni tadi ada kenduri arwah kt umah makcik.seronokk la weii sbb jumpa ramai kanak2 n baby yg comel2 cm gbr kt ats.bkn yg pki bju wana pepel tu...tp yg pki bju belang2 tu la...ahaha
yg wana pepel tu jantong pisang.dehhh..kang adoo org marah aku bila buat statement gini kan? :p

ok,tajuk entri "Nabil Sayang".
nabil tu mrujuk ank sedara aku ler.yg aku bawak kt dlm gambor tu...dia comey gilerr..aku geramm kt diaa...tu gambor aku mase raya lepas...skrg dah bsar lak dia.makin ensemm macam shahir!ko adaa?betuii,dia Shahir wanna be.
kazen aku pun ckp muka Shahir cm muka Nabil.comel kn mereka?
alahaii..td,masa jumpa si nabil comel ni,tgk rambut dh mula tumbuh byk2..ikal lak tu..adoii..comeyynye engkau Bil..tp dia cam tknk da kt n aku,huh...curang!!
dulu mase raya kemain lagi nk bgambar dgn aku.skrg,bila dah ensem,tk pndang aku lg dah..
ehehehe..

"hai nabil,nama saya lisa.leh ngorat tak?kita couple jom.hari2 sy leh cium awk.kencing berak awk pun sy basoh"

alahaiii,pipi tu salu kena gigit n picit dgn aku.padan muka!
sapa soh comel n ensem?
kecik2 dah ensem.


yg ni tk leh gigit n picit.
hahah..bahyaa sangak2.gilaa ka nk gigit ank bujang org?
apa2 pun,dia tetap ensem!
^__^

ok,tgh ari td aku g ikot kazen aku ngantor mak si nabil ni ke sekolah dia kt SK Ulu Binatang sbb ada staff meeting kt skul dia.gilaa pesen aku masa tu.dgn simple mimple.tkpe la,aku lam keta jak.dhla tak bawak wallet n ic pon.jadi pendatang asing kejap.haha!

balik jak umah,lepas kms2 sikit,terus pengsann kt katil.
ujan lbat gilaa.dhla aku sengsorang kt umah.
huhuhu..beginila nasib diriku yg malang,oh Tuhan... (nyanyi sket)
esok pon sengsorang jugak sbb musim skolah dh mula.
alahaaii...smpi bilaa la aku dok bukak ladang anggur ni kaan?

ok,ma'asalamah.

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt