Iklan ini

Tuesday, January 11, 2011

Gelabah aku.

asaalamualaikum...

ari ni cuaca kt tmpat aku mmg lembap abis.sekali dgn ati aku pun lembap jgak.naseb aku jak yg x lembap.haishhh....mintak dijauh jak la..subhanaAllah....


selama aku dok bukak ladang anggur ni kan,aku cm dh tk tau lg dah tarikh.biasalah,otak dh tk berapa nk tajam sbb lame sgt da cuti ni.nanti bila da stat keja,kasi asah tajam2 utk prepare nk ngadap budak2 alaf baru ni kan.

bila ckp sal keja...alahai ngerinyaaa aku.semlm aku g usha kt wall pismp'07.ada 1 wallpost ckp cenggini.

LATEST UPDATE !!!
News frm KPM:
Our names hv already into negeri and our names already sent to respective JPN. So, left is the daerah to put. Dateline given by KPM to send us toschool is 17 or 18 January 2011. Depends on the changes!!!
Plz verify my information!!! If its incorrect plz feel free to correct!!!
Frm A friend at IPGKTB


bila baca,aku tetiba jadi down jap.17 or 18 jan! nextweek tuuu...aku tgh dok syokk cuti2 cinta ni kan.tetiba plak nk stat keja next week.ari tu,b4 stat skolah bukak,ati aku mmg dh kobar2 dh ni nk terima surat cinta dr KPM.alih2,tak jugak da news.mula2 kata after krismas.then kata awl januari,pastu after raya cina.rumorss lg kata plg latest by march.

aduhhhh...syening aku dibuat rumors-rumors ini.lagi 1,aku pening dok terima soalan2 dari kaum kerabat diraja dan jugak jiran2 dan jugak org2 hometown aku.
well,fofular jugakk ni kan..ahahah
merasa jadik artis kejap,bila jumpa kt jln jak,org dok tanya soklan,
"posting mana?"
"ngaja kat mana?"
jumpa kt mana2 jak,org tanya.kt fb lagiklaa...ahahaha
tkper2....bgslaa they ols tanyak kn.tandanya ingin tahu....
betul dak??
think positive...
^___^^

ok,tarikh keramat 17 & 18 tu...aduiii...
gelabah aku woiii..
aku lom readyy...
senjata2 yg aku nk pki pun lom siap asah sbb ari tu dh asah smpi tajam bkilat,tp skrg tumpul balik dah sbb tggu lama sgt.
aku dh sonok da cuti2 ni.dok umh suma free.mkn,cuci baju,pki keta,pki fon suma free.tk kuar duit pon ha...plg best tu bgn lewat.haha.

alahai,cik lisa.....smpi bila ko nk insaf??perasan nk dok umh ilek2 jak lama2 haaaa??

hurmm,ok.kt bwh ni gambaq2 yg aku grab kt folder internship ari tu.epi giler jak muka aku kn?
agak2 dh betui2 jd cikgu nanti leh senyum2 gini ke bgambar dgn students?


oklah,mau ym bentar sama itu budak boncit.
babaii..
mmuahhhh to u ols....

ma'asalamah.

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt