Iklan ini

Tuesday, January 11, 2011

Tolong Jaga Hati Pelanggan

assalamualaikum.
aku tkleh tdo,so ni aku nk share smthing yg mybe korang pnah lalui b4 ni.
benda ni kesah benar.tk main tipu2 ok.

semlm..hurmm..bkn semlm sbb skrg dh masok ari selasa,so a day b4;AHAD..
aku teman mak aku nk g carik hp baru.so,aku n bpk aku teman la dia g satu kedai tu kn.
hurmm..bkn kt hometown aku.ni kira jiran pd hometown aku ha...
mls nk taip sini town tu nama apa..nanti google sndiri la eh
^__^

ok,smbung crita.

ekceli,b4 ni aku n mak aku dh g survey hp kt kedai tu.kiranya mak aku kenan la kt satu hp kt situ.so,ktorg dtg lagikla kt kedai tu...ari tu kan,masa aku dgn my mom maseh srvey2,layanan ok ok laa..not bad...standardlaa...lagi pun kedai baru lagiktu.

tp semlm......
adehhhhhhhhhhhh...mula2 yg layann tu ok la budak pmpuan tu.maniss.muka pun comel,sesuai dgn layanannya comel gitu.goreng punya goreng,so mak aku stuju la nk beli hp tu kan.then,budak pmpuan tu pass kt kwn dia.mybe dia maseh baru lg kt situ.
so,dtgla sorg lagik bdk pmpuan tu.dia terus amek resit n setle kn terus urusan jual beli ni.
well,biasala kn,bila kta beli benda baru,kenala byk tanya.mak aku ni pun jenis yg byk tanyaa jugak.aku tgk muka budak tu pun dh mcm kertass yg nk kena renyok dh layan mak aku.
siap ngumpat pasal customers lain lg kt dpn aku dgn mak aku.
aku punya lah geram,pastu aku sindir terus...haaa.aku pantang weyy...
dhla mjawab soklan mak aku kasar bkn main!!
weyy,klu nk keja,buat cara kerja..jgn men kasarr ha!

haisshh,geram betol aku dgn budakkk hingusan tu.klu bapak aku tak ada kt kedai itu masa tu,mmg aku baling jak hp yg mak aku beli tu kt dinding.yelah,mak aku kn belom byr lagi cz budak tu maseh nk setlekn resit..biar padan muka dia byr gantirugi kt tokey kedai tu.

aku mmg ckp bengang dgn pekerja2 a.k.a pembantu kedai yg perangai ruper gitu.kalau mls nk layan costumers,bek dok umahh..tolong mak masak!!
ni wat mukaa ntah apa2 kt costumer!
gilaa punya budak.

mak aku pun perasan jugak dgn budakk tu.tp aku yg darah muda ni lebih2 pulak kn.
biasalaa..lama tak membaham org.
ahahahaha..


oklah,sory la readers...
entri kali ini berbaur kegeraman yg teramat sgt.
beware...saya seorang yang GARANG!!
tp pada org tertentu....
ehehehe..
DALAM ATI ADA TAMAN
^____^

ma'asalamah...

No comments:

Post a Comment

eh,tak cayer??meh klikk!!

bestt sangattt